Hilma.

Kom precis hem ifrån en liten cykelfärd med Pontus. Vi hälsade bland annat på Vito som har besök från sin mormor från spanien.
Annars har min kväll varit ganska enformig med ramlösa och satc. Är fortfarande lite snurrig från allt som hänt. Men börjar komma från allt.

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och kolla mer satc och bara njuta av livet.
Imorgon är det en ny dag, min morfar kommer hit från Gävle och stannar över natten med tanke på att jag konfirmeras på söndag. På kvällen blir det väl umgås med vänner och bara ta det lugnt.
Njuta av sommarlovet ska jag i alla fall göra till 100! XoXo Lisa


Kommentarer
Postat av: jojo

xoxo tila!!!!!!

2008-06-23 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0