Grattis Spain till em-guld.

Kvällarna bara går. Man hinner ingenting, när man planerat en sak så bara rinner tiden förbi och helt plötsligt är det läggdags.
Nu på kvällen har jag umgåtts med Vito och Pontus mest. Träffade Johan och Anton ett tag också, och Henke.
De senaste timmarna satt jag, Pontus och Vito hos Vito och drack varm choklad och pratade om allt. Mysigt!

Imorgon får jag äntligen träffa min babe och så menar jag såklart Lina.
Blir grönan med Lina, mamma, mammas kompis och hennes systerdotter. Blir mysigt!

Nu ska jag lägga mig och kolla på satc. Det är något jag verkligen har saknat här hemma!

Puss och Kram, Lisa


Ta mig tillbaka till den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0