Ekilla

Från klockan 9 i morse var jag på ekilla till typ halv 5 då Sofies brorsa hämtade och skjutsade hem.
På ekilla var det i alla fall jätte trevligt. Sol, bad, vollyboll, amerikans fotboll, frisbee, mat och trevligt folk! Det som är sjukt jobbigt just nu är att det bränner på hela min kropp plus att jag har fått nå utslag.. Vet inte vad det är, typ hudcaner? Skitläskigt är det i alla fal.. Nåja, vad häner ikväll, det frågar jag mig själv.. Ska i alla fall gå och äta mat på Mae thai tror jag. Sen får jag se vart kvällen tar mig, blir förmodligen bara chill hemma.

Jag har nyss kommit ur en skön dusch! Finns nog inget bättre en sån här varm dag än att duscha och smörja in brännan med krämer och ja.. Helt underbart är det!
uppdaterar senare*
kyss Lina

image103
Jag och J i stan en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0