Det är bättre att älskat och förlorat än att inte älskat alls

 Erika älskling!
Good luch Chuck hyrde jag och Erika. Den vi hyrde sist fast fick Wilsons war (eller vad den hette) i istället. Min bedömmning på filmen är 3 av 5 stjärnor, helt okej, haha! Efter filmen åkte vi och lämnade tillbaka den och under samma vända bjöd Erika på annanas. Nådigt ont man har i munnen efter att ha ätit en halv var?  Det är som när man äter för mycket kiwi.. Illa!
I morgon åker Erika till Finnland och är där i en vecka.. Ja jag kommer sakna henne men hon är ju hemma nästa söndag igen. 

Nu är matchen mellan Spanien pch Tyskland avslutad. Spanien tog hem EMguld men Tyskland var ju också riktigt bra. Emsilver till dom! con gratz everyone!

Måste även tillägga att min bror Joakim är i Cypern just nu. Något avundsjuk man är ja.
Nepp..
Nu blir det nog chill ner i sängen, sjuukt trött! Det är ju en dag i morgon också.
Godnattpussen / Lina

Kommentarer
Postat av: Erika

jag ser biffig ut må jag säga ;)

2008-07-02 @ 16:50:37
Postat av: Lina

Haha not

2008-07-02 @ 21:37:02
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0