day after day

Hej och godmorgon! Jag har nyss kommit ut ur en varm skön dusch efter att ha spelat amerikans fotboll (igår). Sovde över hos min vän så där duschade jag inte. Nu är jag i alla fall sjukt hungrig så jag måste äte lite frukost snart tror jag. Gårdagen var i alla fall jätte rolig. Amerikansk fotboll körde jag Erika och Daniela med Jesper, Filip, Victor, Nicklas, Kenny, och Jonathan. Jag var i lag med Filip, Kenny, Erika och Victor. Vi vann tror jag.. 
nu blir det frukost och sen? Kanske meeta Daniela! We will se.. 

Langar gårdagens outfit. Fortfarande synd att jag inte vet hur man video-bloggar för jag har en grym video på fotbollen igår! Jag får som sagt ta och lära mig det där.


Jag står lite knasigt med benen, menmen den får duga! CU/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0