Borta bra men hemma bäst!


Nu är jag hemma i gamla bålsta igen vilket känns skönt men ändå tråkigt. Mest kommer jag nog sakna själva umgänget, massa mysiga prickar man kommer sakna menmen, det finns ju inget som säger att jag inte kommer träffa vissa av dom igen. Vad som var mest dåligt med lägret var maten, och duscharna! Seriöst, jag duschade en gång på 5 dagar för att duscharna var avstängda, hur skarrigt är inte det? Så nyss har jag kommit ur en varm skön dusch och känner mig fräsch för första gågen på 5 dagar, wonderful!

I alla fall så har jag lärt mig ett och annat, bland annat att segla vilket jag inte tycker var sådär jättekul, men det funkade! Sen har jag även paddlat kanot för första gången i mitt liv, det var kul! Apropå paddling, igårkväll hände en liten olycka med min käreste vän Lisa. Hon kom under vattnet och svalde en jävla massa som gjorde att hon var tvungen att åka in till sjukan som jag tror hette trollhettan! Jag följde med henne och hon frös och hade svårt att prata ett rejält tag men det blir bara bättre och bättre förutom att det gör ont i henne när hon börjar minnas vad som hände! Så ligger det till!
Jag ska kika lite på matchen nu så vi hörs senare! Grattis till Elin som fyller år idag!

Jag och Lisa på bilden för några veckor sedan på väg till ica. Min "fina" kamera är även med!

Seyou Lina


Kommentarer
Postat av: F

du som är till vänster, vad brun du är!

Vill också!

2008-06-19 @ 22:59:13
URL: http://freia.blogg.se/
Postat av: Lina

hon har vart utomlands! :)

2008-06-20 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0