Bio på onsdag

Jag väljer att gå på bion på onsdag, det är en film man länge längtat efter så vafan.. Jag kan ha kul hela dagen ändå.
I alla fall så bjöd jag med Erika på bion, hon som inte hade sett ett enda avsnitt av satc blev riktigt glad ändå så det var ju kul. Min fråga är bara vad jag ska ha på mig, men hittar nog nåt! Blir trevligt..

Nyss var Martin, Sellis, Daniel och Fröberg här och hälsade på. Jag klev ut i nattlinnet och trött som attans! Trevligt att dom kikade förbi i alla fall. Dom är lediga imorgon, fuskisarna. Så dom kan ju roa sig hela natten medans jag måste få min skönhetsömn jag. Så därför säger jag godnatt nu.. Au revoir ** Lisaa


SJP eller Carrie Bradshaw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0