13 dagar


Natten igår var trevlig, vi somnade snabbt som attans. Eller jag i alla fall, Linnéa berättade hur hon legat och grubblat över sitt liv ha!
Jag kom hem till storvik igen för någon timme sen, satte mig direkt vid datorn för att installera The sims, men inte det nej. Så mycket som jag sett framemot att få spela så får jag bara skit tillbaka, självklart gick det inte att installera. Men får fixa det där sen, måste ju gå!

Lite senare ska jag börja packa så jag har det gjort. Imorgon drar vi till Åland i två nätter. Blir mysigt!
Ta det lugnt, bada, sola(ifall vi får sol), fiska och bara njuta. Kommer tillbaka till storvik på fredag.
På söndag åker jag hem till Bålsta igen.

// Lisa

...förresten så är det bara 13 dagar tills jag drar till Malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0