You make me feel funny

Hola! Tidigt vaknade jag idag, runt 12. Ganska skönt för när man sover för länge blir man bara trött och hela dagen blir förstörd.


Igår kom jag hem runt 02:30. Jakob och Marcus följde mig hela vägen hem till mig. Det var gulligt av dom. Idag åker dom till öland, gud vad avundsjuk jag är. Pappa jobbar hela sommaren så förmodligen blir det ingen semester någon annan stans för mig. Menmen, ganska skönt med en hel sommar hemma.

'Nu har mina skor jag beställde för typ, 1-2 månader sen kommit. Jag tycker jätte mycket om dom förutom att dom är ser lite stora ut där framme, men dom duger!

Här har ni en bild på dom.

Dugliga!

Senare ska jag förmodligen träffa Alexander, vad vi gör vet jag inte. Men något blir det! Vi ses senare, puss&kram/Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygga!

2008-07-13 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0