TJA

Lisa har igen. Bloggandet har blivigt battre fran min sida. Tyvarr sa far ni inga bilder men sa ar det.
Idag har vi bara solat och solat.
Tyvarr ar det busstrejk har vi gor inte mycket om kvallarna, mest hanger i en liten by som jag bor i, Mosta. Annars brunkar vi vara lite overallt. Men det ar trevligt anda!
Lite brun har jag ocksa blivigt!

Pa fredag ska jag till en kiropraktor, ryggen pajjade harom kvallen sa det blev en liten ambulans tur igen. Kanner mig stammis! Sa nu gar jag runt pa smartstillande.

Hors mera om nagra dagar eller sa. Inga bilder kan jag lova. Men nar jag kommer hem sa da jaklar. Har redan tagit 250 bilder, och idag har halva tiden har pa Malta gatt.

Puss och kram fran Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0