Skip it

Jag måste nästan ändra mig till att jag bloggar lite då och då, när jag hinner har ork och tid. Som jag har nu. 

Igår köpte jag en ny cykel från biltema. Billig och bra 999 kr kostade den. Så nu har jag en cykel, skönt det. Jag som hatar att gå. Det känns som att man bara går och går men man kommer ingen vart. Men med cykel, då tusan kommer man fram! 
Fint väder idag trots att det är lite molnigt. Solade en stund på morgonen runt 12 och fick lite rosiga kinder efter max 15 min i solen, så det är bra. Funderar på att gå ut och sätta mig ett tag igen, men jag vet inte riktigt. Det är så tråkigt att sola ensam tycker jag. man bara sitter där, har ingen att prata med.. Men iof med lite musik funkar det faktiskt! 

Vad händer i kväll? Jag vet inte riktigt. Något blir det, något måste det bli. Jag är sugen på att göra något känner jag. Sommarlovet bara rinner iväg, jag har nästan inte gjort någonting den här sommaren. Förra sommaren var det nästan varje dag. Man gjorde saker hela tiden. Solade, badade, spela fotboll, tennis, var ute och bara hade allmänt roligt. Visst är det väl så mestadels nu också. Men det känns bara inte som sommarlov ska kännas. Jag hoppas på att sommarkänslan dyker upp snart igen.

Nu tycker jag att jag har skrivit lite väl mycket, tillslut blir det bara jobbigt att läsa haha.
Men nu vet ni att det kommer inlägg lite då och då. så fortsätt kika in.
Vi ses senare. Puss&kram/Lina

Biken. Inte supersnygg men den går att cykla på. Det är huvudsaken, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0