Skansen idag

Idag ska jag och pappa åka till skansen och gå runt lite.. Egentligen så skulle vi åka mycket tidigare men det vart senare än vad vi trodde..
Jag har hittat min kamera ige så nu kommer lite bildern från allt möjligt. Tusan att jag inte vet hur man videobloggar för att  jag har så många sjukt roliga videos haha!




1&2: Jag och mitt hår
3: Mina köp
4: Joakim och Johan
5: Erika, spännis

Jag hade visst inte så många roliga bilder.. Det var mer videos.


Nu ska jag gå och värma upp lite te vatten medans pappa kollar lite *snabbt*..
Vet ni? Lisa kommer hem idag, jag lääängtar så tills i morgon då jag får träffa henne.
Ha en bra dag. Puss&kram/Lina


Kommentarer
Postat av: Marcus :)

oh liiisa kom hem:D

2008-07-27 @ 17:02:30
Postat av: Erika

jag tycker att du tar bort bilden på mig :)

2008-07-28 @ 00:58:18
URL: http://luschens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0