Right now

Jag har nyss ätit. Lisa är hemma och äter så så fort hon är klar ska vi träffa sellis tror jag. Hon kommer vara borta i tre veckor nu så hon får passa på att säga hejdå till alla! I alla fall så kommer Erika hem idag. ÅH, vad jag har saknat henne. Men jag tror ändå att det kan vara bra att komma i från varandra ett tag.. Det blir liksom, mer speciellt att träffa personen då.

Mitt slappis outfit right now


Bilden vart jättedålig jag vet. Men jag orkade inte hålla på och knäppa massa kort haha!
Jag har på mig ljusa jenas från cheap monday, vitt linne från Zara, klocka från D&G, Diadem från Ginan (syns inte på bilden) och små örhägen från ?.. (syns inte heller på bilden).


Kommentarer
Postat av: Moa

Vad fint :)

2008-07-06 @ 18:08:48
Postat av: Lina

Tack (:

2008-07-06 @ 18:15:35
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0