Love of my life


Jag och Erika vaknade jätte tidigt idag. Direkt när vi gick upp tog jag en dusch, sen åt vi frukost och nu har Erika åkt hem. Jag skulle egentligen åka till min morbror idag men det blir i morgon istället varför vet jag inte. Sen nu till helgen, på lördagen så ska vi förmodligen åka över till åland en sväng bara över dagen med familjen. Det kan nog bli ganska kul. 
Vad som var mindre kul men ändå brabra är att ígår när vi åkte till mamma så tappade jag min mobil på bussen så var det tant som hade hittat den och hört av sig.. Så det var ju bra att hon hade hittat den och hört av sig, men slarvigt utav mig att tappa den sådär.. Menmen, jag ska hämta den senare idag så det blir nog bra..

Igår kväll kollade jag och Erika på någon hajfilm, vi spelade lite nintendo wii, sen kröp vi ner i bingen där vi låg och småpratade fram till 02:00 då vi bestämde oss för att sova.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska förmodligen bara ta den lugnt men man vet aldrig. Förresten så ska det bli fint väder nästan hela veckan, jag vart överlycklig när Erika berättade det! Då blir det lätt chill i solen dagarna långa och antagligen inte så mycket bloggandes! Men lite I guess.

Hörs senare! XoXo/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0