Love is in the air

Dålig update jag vet! Men vem vill sitta framför datorn nu när solen äntligen tittar fram? Jag hinner inte skriva mycket alls nu. Ska in till stan snart med Erika där vi kommer möta upp lite folk senare och äta. Sen ska jag och Erika kolla på bio medans alla andra ska nattgibba! Igår var det bara chill på lastberget med lite folk. Sen på kvällen så mötte vi upp mer folk och badade på ekilla sen vart det hem till Alexander med lite film *Deep blue sea* Den är så grymt bra  trots att den är gammal. Idag har jag chillar hemma hos Mickis med Erika och hennes lilla syter Moa. Vi solade, badade och åt glass.
Nu ska jag damsuga hall och stora rum sen ta en dusch och fixa mig lite. Blir nog barbent med en kjol och topp. Trots att mina ben inte är särskilt fina efter femkampsvurpan in för släkten.
Langar lite bilder senare från allt möjligt.
Nepp nu, ha en bra dag. Puss&kram/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0