Lisa sover...


Godmorgon. Tidigt inlägg idag i alla fall för mig. Var nyss hos tandläkaren som sa att det såg bra ut förutom att jag hade lite tandsten längst bak som jag har fått en ny tid hos tandhygiennisten att ta bort.
Lisa ligger och sover och jag sitter här och funderar på att spela lite the sims haha!
På måndag åker Lisa till Malta och det kommer förmodligen bli kassare uppdatering menmen.. Jag ska göra mitt bästa och så får vi hoppas att Lisa uppdaterar lite på Malta. Jag kommer att sakna dig hjärtat!

Gårdagens chill i solen har faktiskt givit mig lite färg. Ska ut idag igen så snabbt som möjligt, man får passa på nu när vädret är på topp.
CUlater/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0