Lina-inlägg


Hello sötisar!
Trots att det vart ganska sent igår så är jag pigg på något vis. Lisa är ockå ganska pigg och nervös givetvis, hon åker ju i natt! Just nu är hon nere och packar lite medans jag sitter här och inte gör någonting. Måste förbi Ekblom och hämta mina armband sen i alla fall. Men innan det blir det nog bara mys med Lisa. Till kvällen har vi inte riktigt bestämt vad vi ska göra. Om vi ska ta det lugnt och bara mysa eller om vi ska ut och hitta på något en stund. Men, det visar sig!

Nu när Lisa åker tror jag att det kommer bli ganska dålig uppdatering. Det brukar det vara från min sida.. Men helt ärligt, jag hinner nästan aldrig. Har så mycket att göra hela tiden.. Aja, ska i alla fall försöka hålla det uppe.

Gådagens outfit tycker jag var mer söt än stilig. Jag måste även påpeka mina nyckelben som bara har börjat synas mer och mer. Jag tyker det ser kvinnligt och snyggt ut! Vilket som ser mindre snyggt ut, rent ut sagt fult ut är att bikinilinjen syns.. Den måste bort.
Vi ses senare / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0