jag hatar att vara sjuk

Har blivigt mer förkyld, mn hals är helt svullen. Hoppas inte på halsfluss direkt men det lutar nog åt det.
Inte kan jag vara ute i solen heller, då sprider sig bacillerna så det suger. Så jag får sitta hemma och titta på satc, rensa låtar på iTunes och äta glass. Kul? Inte direkt..

Idag har jag packat upp allt också, lite sorgligt att hela resan är slut nu. Det ända vi har kvar är bilder och bilder blir man så ledsen av.
Igår pratade jag med Nellie, en tjej jag träffade där borta. Vi hann aldrig säga hejdå för vi båda blev sjuka sista dagarna och vi skulle inte med samma plan. Hon bor nere i Helsingborg så hon flög till Köpenhamn. Saknar henne skit mycket i alla fall! Kommer inte glömma våra ideér på ett bra tag i alla fall.
/ Lisa

Här har ni henne, Nellie Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0