I've got to let it go


Godmorgon!
Finfint väder idag. Jag har redan solat ett litet tag men det vart så varmt så jag gick in och funderar på att dra och bada med några, vet inte vilka men haha! I alla fall så kollade jag och Erika ldrig på bio igår. VI åkte in till kista och gick runt där lite. Så köpte jag med mig 3 saker hem. En blå kjol från ginan med dragkedja hela vägen nerifrån och upp, ett par svarta skor med fransar från Din sko, och sen en stor ros från H&M, en röd en. Det vart inte så mycket men lite i alla fall. Känns bara bra att jag inte köpte mer, mina pengar håller på att ta slut..

Som jag sa i förra inlägget skulle jag visa lite bilder från allt möjligt, men det blir nog inte så med tanke på att jag har tappat bort min kamera, klumpig som man är.. Men den dyker nog fram förhoppningsvis.
Nu ska jag gå ut och försöka ringa runt till lite folk i hopp om att någon vill bada :)

Ha en bra dag! Puss&kram/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0