Ipren, ipren

Uscha, igår kväll mådde jag inte bra. Hög feber och jag hostade som bara den. Fick i mig två ipren så det blev lite bättre då.
Igår kväll tittade jag i alla fall på Arn tempelriddaren med Tobias och lillebror. Den var inte så jätte bra, skumt slut.
Efter filmen och efter att Tobias dragit somnade jag nästan direkt, grymt skönt.

Nu ska jag ner och äta frukost och glass, senare ska jag försöka få lite bra saker gjorda.
Ikväll ska jag försöka ta mig till Marcus i krägga men hur jag kommer dit och hem är ett mysterium, bussarna går inte.
Men kjag kanske inte mår bättre då får jag väl ligga hemma och trycka ännu en kväll.
Men ikväll kommer MAMI hem, underbart!



Hörs senare, puss och kram  / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0