I'm trying so hard to hide, all these feelings inside


Jag har nyss klivit upp från en jobbig nattsömn. De tre senaste dagarna har jag vaknat runt 05:00 och inte kunnat somna om förs än nån timme. Man bara ligger där, vrider och vänder sig! Så irriterande det är. I alla fall så vaknade jag nyss faktiskt. Ska väl äta lite frukost snart och sen hoppa in i duschen. Var i gårkväll och fiskade med lite folk. jag fick fisk fyra gånger, men alla var små små haha! Men det var kul trots att det inte nappade så värst.

Alldeles nyss kom Merja in med ett kort till mig där det stod!

Hello lajnen!
I hope everything is fine with you!
Själv svettas jag livet ur mig!
Mr & Mrs Muscat är grymt generösa!
Maten är väl också helt ok.
Miss you!
Puss o kram
XoXo/Lisa

Saknar dig också raring! Vi ses snart.
XoXo/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0