I wish I could turn back time


I morse vaknade jag av värsta åsk-låtandet, jisses va rädd jag vart. Trodde typ att det var krig haha!
Jag har egentligen inte så mycket att säga förutom att jag har sjukt tråkigt. Det måste jag göra någonting åt.. Vissa dagar är det helt enkelt svårt att roa sig själv, andra inte..
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. ska nog träffa Alexander och lite folk och kanske vad vet jag? Fiska eller något annat skoj. Nu ska jag äta lite, sen ta en dusch och bara chilla runt i mjukisar tror jag. 
Och Lisa, hoppas allt blir bra med ryggen.
XoXo Lina

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar kjolen, vart är den ifrån?

2008-07-18 @ 12:38:01
Postat av: Lina

Tack så mycket! Den är från Vila, tveksamt om den finns kvar med tanke på att jag köpte den på rea..

Men kolla :)

2008-07-18 @ 12:39:51
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0