Hemma igen..

Då var man hemma igen efter entvå super roliga dagar med släkt och vänner. God mat, bad, fiske och lek! 
Gammelmormor och gammelmorfar vad där och det var riktigt kul att träffa dom må jag säga. Men gamla har dom blivit, usch.. Det är hemsk att se! Menmen, så är livet. Man blir bara äldre och äldre för varje dag. Snart är jag där, gammal och skrutten! Usch nej, jag längtar inte, men det gör väl ingen? 

I alla fall så är det skönt att vara hemma. Ikväll blir det nog så att jag ska träffa Alexander och massa andra för att vi ska säga hejdå till Buss som åker till USA i drygt ett år! -Ha ett kul år Martin.

Nu ska jag sätta mig ett tag i det underbara vädret vi har fått och sen ta en dusch och fixa mig lite.
Funderar på kjol och någon söt topp till men jag vet inte riktigt, vi får se vad det blir..

Vi hörs senare då kanske även kvällens outfit visas. Puss och kram/Lina

Kommentarer
Postat av: Marcus :)

Låter ju helt otroligt underbart! och du! hälsa Martin så himla mycket från mig! Jag hinner inte träffa honom innan han åker:( Ha det braaaa <3<3<3<3<3<3<3 /marcus

2008-07-23 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0