Godmorgon

En härlig natt utan någon brevid mig var vad jag behövde. Nu känner jag mig så utvilad och lycklig.
Och jag längtar så jag dööör tills måndagmorgon, då drar jag till Malta. Det är fan bara två dagar.


Idag ska jag möta Martin för att säga hejdå, han drar till Finland senare på eftermiddagen.
Och sen efter det ska jag väl chilla i solen lite och träffa Lina lite senare, tror jag i alla fall.
Hade velat träffa Luschen men jag vet inte riktigt när tjejen kommer hem så då blir det lite svårt.

Skriver mer senare. Puss och kram/ Lisa

Kommentarer
Postat av: ERRIIIIKKAKAKAK

kommer hem imorgon kväll, kanske klockan typ 9-halv 10. vi måste träffas, i call you:) <33

2008-07-05 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0