Gårdagen/idag


Gårdagen var helt okej. Vi cyklade för det mesta runt. Först var vi vid någon lokal där det var lite folk. Sen chillade vi vidare till hagviken där det var lite folk. Men det var tråkigt så vi cyklade ännu en gång vidare till västerängen där det var annat folk och där det även inträffade en tråkig situation. Ryan vännen! Jaja, efter det cyklade jag i alla fall hem och sov. Mycket cyklandes igår..

I morse kom Lisa förbi mig vid klockan 14:00 typ. vi bakade och kollade på film, asdålig var den! Den hette typ *Snowfling* eller något! Lisa åkte hem för ett tag sen och jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällen som måste bli så sjukt kul! Det måste den verkligen, Lisa åker ju om två dagar!

Ha en bra kväll
CU/Lina

Erika är saknad och som tur är kommer hon hem i morgon efter en vecka i Finnland!


Kommentarer
Postat av: gissa vem ? ;)

man måste se dåliga filmer för att uppskatta de riktigt bra filmerna ! *

2008-07-05 @ 18:00:43
Postat av: Lina

Jag vet inte.. Erika kanske?

2008-07-05 @ 18:05:11
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0