English

Vi går runt här i huset och pratar engelska och nu tänker jag till och med på engelska. Höll precis på att börja skriva på engelska, haha.

Nu på kvällen har jag umgåts lite med Cici, pratat lite och så. Ska träffa Martin snart och så kanske jag sover med Lina inatt, osäkert. Känns lite som att jag vill ha en natt alone tonight. Men vi får se.
Imorgon ska det bli strålande sol så jag och Lina har planerat en sol dag imorgon och på fredag. Måste ju få lite färg nu innan jag drar. En liten förbränna!

Lina har inte varit på topp med tanke på uppdateringen så jag får väl lägga in några inlägg lite senare också. Hade hoppats på att få lite fina bilder på mig och Lina som Lina har på sin kamera.

 Vi har också planerat en ny header, en mycket fin sådan.

Besökarna bara rullar in nu också, och ni nya läsare, kommentera! Det gillar vi..

// pussar och kramar från Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0