Direkt fran Malta

Lisa har! Jag hade garna lagt in bilder men tyvarr sa var denna dator instangd i nagon sorts lada sa den har gangen lagger jag inte upp bilder. Men jag lovar att jag ska. Eller i alla fall forsoka.
Jag har det underbart i solen. Traffat nytt folk och vardfamiljen ar mer an fantastiska. Jag ska inte klaga alls!
Roligare kommer jag nog fa.
Hade skola idag och faktiskt, for forsta gangen langtar man tills skolan nasta dag. Komiskt!
Den har veckan borjar vi klockan halv 12 och de tva sista veckorna borjar vi klockan halv 9.

Idag efter skolan shoppade vi och imorgon ar det strand som galler. Riktigt harligt!

Uppdaterar mer senare i veckan hoppas jag!


Puss och kram fran Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0