Bilder från grönan

Jag har inte uppdaterat någonting idag. Fy vad dåligt. Ska jag vara ärlig har jag haft tid men inte riktigt orkat. Vart så sjukt slut efter städningen som jag genomförde i mitt rum i dag. Så fräscht! I alla fall så har jag inte gjort mer än att städat och ätit, och jusste.. Klarade ut Zelda (tv-spel) för ett tag sen. Ibland får man faktiskt vara lite nördig haha! Jag har inte så mycket mer att berätta efter som att Lisa redan har langat några inlägg om allt jag och vi har gjort udner gårdagen.
Men jag har några fina bilder från Gröna lund som jag tänkte visa. För er som inte vet så firar Gröna lund 175 år i år. Rätta mig om jag har fel.
Här kommer dom..


Söta bilder va?
Tillägger. När vi var på grönan var jag och Lisa helt oplanerat riktigt lika varandra. Båda hade bruna skor, blåa jeans, vitt linne, svart kofta, och väska. Sen har vi båda blondt hår så det gjorde oss ännu mer lika haha. Jaja strunt samma, det var mest kul.

Nu ikväll vet jag inte om jag ska sova hos Lisa eller inte. Hon har inte hört av sig men hon gör väl det snart förhoppningsvis.
Vi hörs i alla fall senare. / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0