Big big world

Kedjan på min cykel är nog den mest hatade grej i mitt liv. Eller förresten så är det nog det ända jag hatar i världen.

Idag gjorde jag en grej jag inte gjort på säkert ett år. Jag köpte en cola flaska när jag blev törstig. Jag brukar oftast köpa ramlösa eller något annat mineralvatten. Helt otroligt! Jag är chockad..

Kom nyss hemifrån Lina. Cyklade hem till henne efter jag träffat Martin. Ska träffa henne senare igen. Ikväll har vi bestämt oss för att ha en skit rolig kväll. Och så ska det bli. Får se vad vi hittar på men.. ja.


Hörs senare, pussar och kramar / Lisa


Jag vill önska Martin ett jätte roligt år i USA. Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Grabben i finland

Älskar dig också lisa <33

2008-07-06 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0