Bad på Ekilla

Hej!
Dålig uppdatering har det vart dom senaste dagarna. Men jag inte hunnit. Har åkt båt två dagar i rad, verkligen gjort saker hela tiden. Båt tripparna har vart jättemysiga men samtidigt läskiga..
Jag hinner inte skriva nå mer för nu ska jag till Ekilla och bada med people. Men jag langar lite bilder i alla fall så har ni lite från dagarna.



1&2: Tavla och diadem jag fick av Lisa från Malta. Tavlan blir man ju inget annat än rörd av.. I alla fall inte jag
3: Sötnosen själv, brun och fin
4: Alexander och Johan längst fram, Fröberg där bak
5: Freddie fram och Alexander bak efter att ha blivit ketchup och bostongurke monster hö

Det var ett tag sen jag fotade outfits, men det kommer någon dag. Promise Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0