Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift


Från vänster - Min bror Fredrik, jag, kusin Martin och Johan.
Hej på er allihoppa! Jag har inte kunnat uppdaterat med tanke på att hemma hos pappa har vi inte haft något internet på 1-2 dagar. Nu är jag hos mamma och ska strax äta.

Gårdagen var ja.. Sorlig. Begravning för gammelfarmor med släkt och vänner. Usch så hemskt.
Efter begravningen fikade vi allesammans lite och sen åkte jag hem till mig med min kusin. Vi spelade lite the sims, kollade på kung fu panda och åt godis, mysigt var det! Idag har jag inte gjort något speciellt. Efter skolan gick jag hem och kollade på 27 dresses. Skitbra film tycker jag. I morgon ska jag tilll stan med Emilia, vad mysigt det kommer bli!
Nu ska jag kila så vi hörs senare. Puss och kram/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0