Vemdalen över jul

Julen i år skulle jag egentligen firat med pappa m. familj. Men när jag fick erbjudandet av mamma att följa med till Vemdalen tog jag det med tanke på att skidor är det bästa som finns typ, och det är sällan man åker.
Även fast jag varje påsk åker med bästa vännen Linnéa till trysil så tackar man ju inte nej till en vecka över jul.
Det blir alltså jag, mamma, Roger och Anton som åker. Emil har inget större instresse av att ställa sig på skidorna så han stannar hemma.
Det blir alltså vi som åker till vemdalen över jul, och jag säger bara det - Fan vad nice! Nya skidor har jag fått(julklapp), vemdalen har bäst snögaranti utav alla skidorter i Sverige och ja,skidor i allmänhet är ju underbart!

/ Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0