Stressad över?

Jag känner mig jätte stressad. Även fast jag ligger under täcket i en soffa och tittar på gladiator så känner jag mig så grymt stressad inför nästa år. Skolan, där vi kommer ha väldigt mycket, gymnasievalet där jag inte har en aning om vad jag ska söka, måste skaffa mig ett jävla jobb som ska vara så jävla svårt att få när man bara är 15 år, klarar mig inte på det jag får i månaden. Jag kräver så mycket från min mamma att det är pinsamt. I alla fall, jag känner mig stressad över träningen, jag bara äter och äter och det gör ju sina spår. Fan. Förlåt för alla svordomar!

Godnatt


There's no other place in this world where I rather would be.

Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0