Slutsålt

Vad förväntade jag mig när jag tittade på biljetterna till coldplay där det stod fåtal biljetter kvar? Att dem skulle finnas hur länge som helst? Inte en chans.. Det är såklart slutsålt. Men jag tänker inte ge upp för det, jag ska minsann fixa ett par på blocket, så enkelt är det. Jag kommer få dom som en liten födelsedagspresent, har annat att lägga pengarna på nu. Nyår, pappa har fyllt, behöver verkligen en ny väska och nya tröjor! Jeans har jag gott om men det kan vara bra med tröjor också och med tanke på att en biljett som inte köps på ticnet kan kosta en hel del mer. Därför gav mamma mig det alternativet! Behöver förresten några fler snygga träningskläder. Ska ha en liten shoppingdag nu i veckan tänkte jag. Det var alledes för länge sen. Kan också behöva en rensning av min gaderob.


/ Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0