One night, and one night only


Summer 07
Tjena. Min helg har varit bra. Har hunnit med en hel del. Lekt med Erika, Emilia och Frida, Jobbat, handlat lite julklppar, ja det och lite till. Bilder från helgen kommer senare. Inte många med några. Ska laga ordning någonting till mig att äta nu, ska träna lite senare.  Och jusste, har gjort en liten önskelista till pappa. Hahaha, han kommer nog bli glad över att se den. Här nedan han ni min.

Hundvalp
Strumpor
Platsma tv
Data skärm
Gitarrbok
Ny mobiltelefon
Ny säng
Innebandybag
Shopping på Ikea

Ibland önskar jag att min pappa var gjord av pengar. Vi får se var santa har att ge detta år. Antagligen pengar som vanligt men, man kan ju alltid hoppas.
I år ska jag fira jul hos min morbror med han och mina kusiner på mammas sida. Ska bli så himla kul. Vart ska ni fira jul?
Later/Lina


Kommentarer
Postat av: Dannie

jag skulle latt kopt dig en hundvalp :D hihi



Jag ska fira jul i florida :)

Saknar dig massvis <3



Eran blogg e riktigt bra I like it alot :D

2008-12-16 @ 01:25:41
URL: http://dsorensen.blogg.se/
Postat av: Lina

åh Dannie, kan du inte köpa mig en? (a)

Jag vill också fira ul i Florida :O Ha en underbra jul. Miss u så myyycket!

2008-12-16 @ 19:44:03
URL: http://lajnalajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0