Nytt år snart..

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit på språkresa.. Så ja..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha inget..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära.. Ja

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Norge och Malta.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hm.. Ja

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt

8. Vad var din största framgång 2008?
Haha.. Bättre självförtroende

9. Största misstaget?
Många

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..

11. Bästa köpet?
Jag kommer inte ens ihåg vad jag köpt typ.. Men ett par skor jag har!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
If I were a boy, pokerface, infinity..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ingen aning

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit omtänksam till folk som inte är/vart det tillbaka..

18. Hur tillbringade du julen?
Jag tillbringar min jul just nu i Vemdalen..

19. Blev du kär i år?
Nej, jag var redan när det var nyår..

20. Hur många one night stands?
Haa.. Personligt

21. Favoritprogram på TV?
......ingen aning

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Haha..

23. Bästa boken du läste i år?
Gömda

24. Största musikaliska upptäckten?
Har aldrig lagt märket till ABBAs musik men nu så, älskar det..

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?
Finns det alltid..

27. Årets bästa film?
Mamma mia

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Såg mamma mia med mamma på kvällen och umgicks med gamla vänner faktiskt.. Var rätt deppad under min födelsedag.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
En tröttis

31. Vad fick dig att må bra?
John och Hilma speciellt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
HAHA.. Ryan Schekler

33. Vem saknade du?
Martin extra mycket. Och sen gamla minnen och Hilma med tanke på att hon bor 18 mil ifrån mig.

34. De bästa nya människorna du träffade?
John

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0