Nyårsafton

När jag vaknade imorse så trodde jag att alla mina nyårsproblem var över. Men sen kom jag på att jag inte hade något att ta på mig. Åkte ner till centrum, köpte rött läppstift i fall att jag skulle haft klänningen jag köpte igår. Gjorde några andra ärenden. Sen gick jag runt och kikade lite om jag hittade något. Tror ni det? NEJ! Synd för mig då..
Så det får bli den klänningen. Jag kommer att vara rätt fräsch ändå, inte nyår kanske men jag ska i alla fall inte bära svart som hm...98% av alla andra kommer att ha. Jag ska han en stentvättad klänning, lacktights under, lite silversmycken och ja. Det blir skit bra!..NOT..

Skriver senare, nu blir dusch.. / Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0