Nej jag har inte döttttt

Jag har bara levt livet utan dator ett par dagar. Eller något!

Under dagarna jag inte har bloggat har jag faktiskt hunnit med en hel del. Jag och Emilia. Vi har promenerat och tränat jätte mycket, umgåts med folk, simmat, solat.. Ja en massa saker! Har inte haft det så kul som detta lov på länge! EN hel del blder ska jag bjuda på också! Mestadels bara på mig och Emilia men i alla fall..
Nyår i morgon. Vad ska man göra? Jag känner mig faktiskt helt ärligt inte taggad på någonting. Typ umgås med pappa eller så. Jaja, något blir det nog i alla fall. Hoppas ni har haft ett bra lov hittills i alla fall!

Ascoola med tomtebloss

Hemma igen efter en långlång promenad med hundarna

Sötve

Dennda kväll umgicks vi med Alle och Simon

Snyggt och prydligt

Bara en bild på våra ögon sådär

Mycket stiliga

Emilia

Lina

Emilias spännde jag lånade, så fiiint

När jag var liten gick jag på ridskola, det hät var min favorithäst

Emilias häst. Helt sjukt fin

Gaddarna också, speciellt efter ha ätit på väggen

Ikväll ska jag förmodligen äta pizza och klippa mig lite med Emilia och Frida. Så vi hörs senare. Puss/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0