Mys med Luschen..

Jag sket i träning och franskan. Jag tänkte att, nästa vecka kommer jag inte kunna ha en socialdag alls så jag utnyttjar kvällar där jag har tid till att vara social istället, och så åkte jag till Erika. Mös lite i hennes säng. Mys som vanligt!
Imorgon blir det nya tag, träning, läxor, och ja.. Kanske en kortrunda med John för att försöka vara lite social..? Får se..

I helgen så kommer jag i alla fall ta mig till Sandviken. Vi har bland annat bjudit hela släkten på julbord på lördagen och sen dop på söndagen. Undra om Linnéa ska på dopet? Tror fasiken det. See you baby!

Nu ska jag kika runt lite på internet och sen lägga mig i sängen, äta några mandariner och sen somna så gott så gott. Imorgon börjar jag klockan 10! Bye/ Lisa


Gammal bild som jag inte har en aning om vart den är tagen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0