Lista

jag lyssnar på: Anton som är irriterad på loftet på ett tv-spel..
jag pratar: när jag vill prata
jag älskar/tycker om: att åka skidor
mina vänner är: helt underbara
min första riktiga kyss: Minns jag så väl
jag stör mig på folk som: Som inte tänker på andra. Egoister helt enkelt. Och snåla, snåla människor är det värsta som finns.
kärlek är: Så jävla jobbigt ibland
jag har: Svett på min rygg
någonstans, tänker någon på: jaha
jag kommer alltid att: älska min mamma, pappa och lillasyster mest utav alla
pengar är: Mycket
sist jag grät var: ...i lördags
min mobiltelefon är: Rosa just nu
när jag vaknar på morgonen: Tänker jag..fan vad livet är surt
innan jag går och lägger mig: tittar jag på tv och tänker på händelserna under dagen
just nu tänker jag på: Att jag borde duscha
barn är: Jobbiga.. Fast inte Hilma såklart
jag vill att: Mina och mammas aktier går upp nu
nu ska jag: DUSCHA
imorgon ska jag: Åka skidor, ha en super mysig julafton i den här super mysiga stugan..


/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0