/Lina


Erika och jag för 1-2 år sedan utklädda till något skumt. Gilalr sovbyxorna.
Jag har varit dålig på att uppdatera men det beror på att jag inte riktigt har haft tid eller orken. Dessutom tycker jag inte att det är så roligt längre, eller alltså. Jag har funderat på att sluta blogga ett tag nu men Sofie sa att hon tycker att det är jättekul att läsa våran blogg och då så, ja.. hon tyckte jag skulle fortsätta så jag tänkte att jag lika gärna kan göra det. Blir inte som förut nu i alla fall. Så ni vet att det blir mindre inlägg.
Min dag har varit bra, började med lucia och fika. Sen vanlig skola. Ska snart möta Emelie för att lämna hennes skor efter det ska jag duscha och fixa mig lite, sen blir det till att träffa snyggEmilia.
Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0