Klockan är 21:34!?

Vi alla är helt döda. Två av oss har redan somnat på soffan nu på kvällen.. Haha! Julafton imorgon. Inget jag känner av. Annars brukar man känna lite julkänsla, och man längtar tills julafton då man får öppna julklappar men nu idag har jag inte ens tänkt på julen. Ingenting alls faktiskt. Jag tycker att julen kan vara riktigt mysig, men bara om man umgås med bara familjen. Jag har inte sådan rolig släkt som många andra har. Men däremot, min pappas sambos släkt är super söta! Många tycker liksom att julen är mysig för att man får träffa släkten, men... Hos mamma så träffar vi aldrig släkten, hos pappa träffar vi aldrig släkten. Haha.. Jaja! Och även om vi skulle träffa släkten är dem inte så skojfriska..

Nu ska jag försöka pigga upp mig. Kan ju inte sova än? Klockan är inte ens 22. Sovgott i alla fall.  /Lisa

Bilder från helt olika tillfällen och år..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0