Julmys nu på kvällen

Vi har köpt julskinka nu här på kvällen som vi gottat oss i. Mums så gott det är på julbröd(hårt) med senap.. Mums!!

Imorgon åker jag till morfar, Gävle och sover där i en natt och sen åker jag till pappa efter en begravning på fredag förmiddag. Uscha för begravningar. Inget jag ser framemot men på ett sätt hann jag aldrig säga hejdå. Jag träffade honom inte många gånger, men han hann komma in i mitt liv så långt för att jag ska kunna deppa ordentligt. Inte alls samma känsla som många av hans närmaste har, men ändå.. Han betydde! Evas pappa..

Morfar Rolf har ingen dator vilket betyder ingen uppdatering imorgon. Hörs alltså på fredag eller lördag. / Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0