Julklappar

Har fått massor av julklappar nu. Gladast blev jag såklart över mina fiiiiinaste skidor. Lägger in bild på dom sen. Jag tänker att min dator också blir som en liten julklapp, även fast jag betalar lite själv utav den. Fick också pengar, presentkort, kläder, singstar ABBA(!!!), bok.. Och ja. Härligt! Även liten julklappsutdelning imorgon, jag, Lina och Erika. Och på julafton, och när jag kommer till pappsen, haha! Älskar julklappar..

Slänger in en bild på skidorna sen! Nu ska jag ta och planera min packning och lite sånt. Ikväll ska jag sjunga singstar med Erika och Lina tror jag.. ABBA!!!!!

// Lisa

Haha.. Såhär glad är jag när jag umgås med Erika hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0