Jul-lov

Jullov nu, äntligen. Vi slutade vid ungefär 10 i morse och som ni vet så sovde jag hos Erika och gick därför sällskap med Kenny på morgon, det var trevligt det. Väl i skolan körde vi en lek, sen delades betygen ut och vissa sjungde osv. Min betyg ska vi inte ens prata om... Har sänkt mig i nästan alla ämnen men även höjt mig i bild och slöjd. Jaja, jag ska kämpa efter lovet fram till sommaren det har jag lovat mig själv. Efter skolan gick jag hem och kollade lite på Peter Pan, gick sedan till tåget för att jobba. jobbet gick bra. Jag är helt slut men det var ju verkligen värt det. Jobb i morgon igen, och på söndag och måndag. På tisdag far jag ner mot kolsva där runt. Vi ska fira jul med mina kusiner på landet, på mammas sida alltså, det kanske jag redan har nämt? Om jag har så nämner jag det igen. Annars ska det bli väldans trevligt.

För nån/några helger sedan köpte jag ett par skor från vagabond för tusenlappen. Fick tillbaka tre checkar från Åhléns med 50 kr på vardera. Så idag såg jag till att utnyttja dom och köpte mig därför lockgilé och ett linne. Gick in på kicks en snabbis också och köpte ett hårnät. Ni vet ett sånt där som man brukar ha när man rider? Ett sånt i alla fall, coolt. 
Nu ikväll ska jag ta det lugnt, kolla på film och köpa lite candy tror jag. Så vi hörs i morgon eller något då jag berättar om dagen och dess händelser. Godnattssömn önskar jag er/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0