John, John, John.......

Jag blev precis väckt, av ett konstigt nummer. Trodde först att det var de där skumma nummerna som kostar 150 kr/samtal. Men jag tänkte, äh jag svarar. Det var John, från det där skumma numret. Det enda han sa var, jag ligger på sjukhus ring det här numret....................................., Jaha tänkte jag. Så gjorde jag det. Han hade trillat på sin lilla snowboard när han skulle hoppa något som jag förstod det och fått en allvarlig hjärnskakning OCH minnesförlust för typ en vecka. Så sa han: Jag visste inte hur länge sen det var då jag pratade med dig och jag visste inte om jag sagt god jul.
Bubben då tänkte jag. Sen var jag tvungen att lägga på. Krya på dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0