Jobb avklarat

Då var jobbet för denna jul avklarart, vad skönt. Kände verkligen idag hur jag började få ont i ryggen.
Måste berätta en komisk sak om i natt. klockan 02 smsade jag Erika och skrev - Jag missar tagettctla a slagv. Erika smsade tillbaka och skrev - tju ;). Då svarade jag sedan - Oj. Klockan är vist bara  två.. pussgodnatt.
Sen när jag och Erika träffades på tåget i morse, kom varken hon eller jag ihåg att vi hade skrivit sms, eller jag kom ihåg en aning av det, men jag visste inte om jag hade drömt eller om det var verklighet så jag kollade på mobilen. I alla fall så började jag gråta i natt och sa - Fan också, nu hinner jag inte duscha.. Något liknande. Hade ju som ni ser vaknat till lite på andra smset jag skrev bortsätt från att jag inte kunde stava till "visst". I morgon åker vi till mamma, äter lunch där och åker sedan till min morbror mot kolsva, det hållet. Och firar jul med dom. Myysigt! Liten minijul hade jag även med Lisa och Erika i söndags. Lisa hade gjort det jättemysigt med ljus och frukt. till Lisa gav jag en bh och ett päppglans, till Erika gav jag ett par gråa chinos. Av Erika frick jag bh och trosor i färgen röd, riktigt snyggt! Och av lisa fick ajag nagelgrejor och ljus, jättefint ljus och naglelgrejorna var verkligen behövliga. Så tack tjejor!
Vi hörs kanske i morgon. Annars på torsdag eller så. Om vi inte hörs i morgon så önskar jag er alla en riktigt god jul. Bjuder på lite bilder från jobbet mm också.  Massa kramar/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0