Hemma ah-ahhhhh

Äntligen hemma. Skolan idag har varit jättretråkig. Menmen, bara att ta dag för dag. I morgon i skolan ska vi ha nå nobel grej, dela ut priser till prisvärda elever, äta glass, ja lite sånt.. Är inte riktigt involverad i det där så kan inte säga mer än så.
Igår kom Erika förbi en snabbis, hon skulle vidare med Jocke och Linus, så jag hänkade på för endast Erikas skull. Vi gick hem till Jocke men det dröjde inte länge förs än jag skulle gå igen, men trevligt var det när det varade. Pappa hämtade upp mig vid gransäterskolan efter att jag hade stått där i 40 minuter typ.. Ojojoj, vad jag var ledsen haha, och frös gjorde jag också. Med jag vart glad lite senare när jag fick fyra chokladkalendrar.. Har redan ätit upp ena hela, men har ju tre kvar. Lite finulig får man allt vara.
När pappa kommer hem från jobbet om ca 45 minuter så ska jag åka till mamma, han kör mig dit. Myspys, miss u mama!
Lite om dagen var allt jag har att berätta, så vi hörs senare. /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0