Ha-ha-haaaaaa

Vi lurade nyss Merja om att Joakim hennes son hade tatuerat sig och piercat sig. Pappa ringe mig och sa att han hade sagt det till Merja och frågade om vi kunde rita en tatuering och sätta en piercingen i näsan på han. Så jag ritade en tatuering på han och fixade en ring. Bilder ser ni här nedan. I alla fall så berättade pappa sedan att Merja hade sagt så här när hon fick höra vad han hade gjort. : Aha...... Har han gjort det får han fan ingen innebandy klubba och inte heller får han spela match i morgon. När hon kom hem gick hon på tatueringen men inte näspiercingen, och den såg ju faktiskt ganska overklig ut. Men det var i alla fall jättekul, hon gick verkligen på det tills jokkz inte kunde hålla sig för skratt längre. Erika min sötis kommer förbi snart tror jag. Det blir mysigt det.

Tatueringen hahaha, mycket stilig......

Riktig dålig bild så man ser inte riktigt men, det såg inte äkta ut!

Jaja, vi hörs senare då ni i nästa inlägg får massa bilder. Puss/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0