Gossip girl

Ikväll är det ett nytt avsnitt av Gossip girl, jag lääängtar! Sofie säger att den man älskar mest nu kommer men hata mest efter det här eller nästa avsnitt. Hm, vem kan det vara? Serena kanske...Jag och Sofie ska kolla Gossip girl tillsammans och innan ha lite spa. Fixa naglar, ansiktsmask, basta, hårinpackning... Ja lite sånt... Hoppas jag på.
Nu på dagen hoppas jag i alla fall på Ikea med pappa. Måste ha två mattor, en soffa, en lampa och något att sätta på väggen.
Men vad mer kan man sätta upp på väggen än typ, tavlor, spegel, hyllor.. Jag kommer inte på något, så om ni gör det så lämna gärna en kommentar!
Nu ska jag kila. Och ja juste, jag åkte inte och jobbade idag. Det är invecklat allt ihop och det var det som orsakade mitt humör igår. Menmen, hoppas att det inte är nå större "fara" med det.


Har på morgonen kollat på *John Tucker must die* där den omtalade Sophia Bush är med. Fan vad snygg hon är!

Later, XoXo/Lina

Kommentarer
Postat av: Pappa§

Hej Lina!!, bara pappa som tassar in lite på bloggen,, hej då!!!!

2008-12-07 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0